joi, 11 februarie 2010

despre Valentine's

Travel Frog: am citit postul despre valentine's

Chaos : si, ceva pareri ?!

Travel Frog: mmmmmmm well am observat ca toate posturile tale sunt pline de pasiune...dragoste, admiratie sau ura, si asta e unul dintre posturile... pline de ura

Bun....

Si acuma parerea mea in legatura cu Valentine's

Chaos : pai despre ce vroiai sa scriu?! consider valentine`s day ceva naspa

Travel Frog: in general nu ma prea intelereseaza daca e valentine's romanesc, american sau nemtesc

E o zi INTERNATIONALA A IUBIRII, nu uita ca si francezii si italienii si etc etc. il sarbatoresc...

Chaos: da si de aia trebuie sa o facem si noi?!

Travel Frog: si atunci cine suntem noi sa ne pisam contra vantului...de obicei cand faci asta...reusesti sa te murdaresti pe tine

Chaos : de aia am si intrat in UE, ca asa era frumos

Travel Frog: vezi...

Chaos : ca oricum nu stim ce reprezinta ue

Travel Frog: gandesti patimas...nu logic

Ce e rau in a merge la restaurant cu iubitul/ iubita?

Ce e rau in ai darui o floare? Ce e rau in ai darui o ciocolata?

Chaos: pai, da dar nu trebuie o zi pt asta?!

Travel Frog: INDEAL AR FI SA FIE IN FIECARE ZI ASA

Chaos : pai si dc avem nevoie de o zi anume?!

Plus ca dragobetele e de pe vremea dacilor

Travel Frog: insa...barbatii romani (majoritatea)... nu au in vocabular si nici macar nu cunosc semnificatia cuvantului romantic

Chaos: de ce sa il dam pe valentine?!

Come on, nu suntem toti la fel

Travel Frog: nimeni nu zice sa NU sarbatorim dragobetele... putem sa il sarbatorim

Chaos: ba zice, ia sa observi, cum vor disparea cadourile dupa 14 din supermarket-uri

Travel Frog: insa ce e rau in a iesi undeva...in a vedea sute de cupluri de mana

E frumossssss sa vezi atata lume PUPATOARE PE STRADA

Chaos: ce e rau, comercializarea care i se face

Travel Frog: imi amintesc anul trecut...desi eram singura de valentine's

Erau atatea cupluri care se pupau peste tot

M-am simtit bine...desi eram singura

Era...ca si cum am fi trait pe un taram magic in care era doar pace, liniste, iubire, fericire

Bineinteles ca toate astea erau iluzorii si false dar pentru o zi...a fost nemaipomenit

Cadouri...gasesti oricand, oriunde... nu mai suntem pe vremea lui ceausescu sa nu mai gasesti nimic in magazine

Chaos : eu ma refer, la spatiile alea speciale din supermarket-uri, la standuri in plus impodobite cu inimioare...

Travel Frog: nu iti plac?...le eviti

Chaos: chiciurile ...

Travel Frog: nu imi plac inimioarele...nici brizbrizurile chicioase, dar o floare

Chaos : nu ai cum, ca iti sunt puse exact in picioare, ca sa dai peste ele si sa le cumperi, ceva gen de vazare agresiva

Travel Frog: o bomboana, o cutie de ciocolata, o masa la restaurant ... le apreciez oricand

Chaos: pai sper sa fii fericita anu asta, si sotul sa iti ofere, ceea ce iti doresti, anu trecut parca pe vremea asta ieseam si noi la sucuri

Travel Frog: sotul e plecat in sua cumva in contraditie...sunt singura desi NU SUNT ...de Valentine's

Chaos: e lasa, ca poate o sa iti faca un valentine pt tine, special asa cum esti tu, pt el

Si oricum nu sunt singurul care crede, ca nu avem nevoie de o zi speciala pt a sarbatorii iubirea

Travel Frog: nu vream nevoie dar o avem oricum deci...why to not take advantage of...?

Chaos : why take the advantaje... what advanatje?!

Travel Frog: to go out, to have fun

Pt a fi in asentimentul tuturor... nu neaparat ca un cuplu...

Chaos: pai poti sa o faci zilnic asta, si eu chiar imi doreasc una sa fie asa

Nu a zis nimeni ca trebuie sa fii un cuplu, dar incercam sa sarbatorim ce e romanesc...

Tie ti-ar placea sa dispara obiceiurile din zona bistritei, a maramuresului

Alea care ne-au facut celebrii si peste hotare obiceiurile de craciun, obiceiurile de paste...

Travel Frog: nu, insa dispar oricum chiar daca mie nu imi place asta

Traim in era globalizarii identitatea nationala se pierde incet incet

Chaos: da traim in era ei, dar nu inseamna ca trebuie sa facem uitate obiceiurile romanesti

Travel Frog: hai sa fim seriosi, romanii nu prea au sarbatorit dragobetele

Eu sunt de la tara, bunicii mei si parintii mei nu au sarbatorit asa ceva

Dragobetele...e un new trend...aparut in opozitie cu valentine...

Believe it or not...

Chaos: pai nu prea au sarbatorit, dar acum se simt jigniti, tot ei, parinti nostri, ca sa uitat de acest mic eveniment

Travel Frog: Dragobetele a ajuns cunoscut tot datorita Valentine-ului

Chaos: e sarbatoarea lor, si incearca sa ne arate chestia asta, ca avem si noi, sa nu fugim peste hotara, sa importam tot

Da asa e...

Dar acum ca e cunoscut, de ce sa nu ne scapam de valentine...

Da stiu, multe de ce-uri

Eu sunt impotriva lui, tu pro

E parerea ta...

Travel Frog: de ce nu scapam??????? dar de ce sa scapam?

Chaos : te felicit ca o sa o sustii

Pai ca nu e a noastra, ca avem si noi

Oricum nu ma deranjeaza, pt asta au luptat parinti nostri in 89

Sa ne exprimam liberi, sa nu ne mai fie frica sa vb pe la colturi

Poate ca am castigat ceva, dar sigurat am pierdut multe

Travel Frog: pai...tocmai asta e libertatea...

Unii vor sa sarbatoareasca valentine's...nu ai ce sa le faci

Nu le POTI impune sa nu sarbatoreasca

Chaos : da normal, asta si spuneam pe blog-ul meu, lasa-ma sa ma exprim, multi ma asasinau ca exagerez cu revolutia, dar totusi au fost 2 deceni, si ce am realizat?! Multi traiesc pe ideea comunista, daca nu esti cu mine esti impotriva mea

Travel Frog: SIIIIIIII NU o sustin... pur si simplu ma adaptez

Chaos: nu le pot spune sa nu, e dreptul lor

Doar ca sunt curios, cati vor sarbatori dragobetele?

Eu unu le-asi sarbatori pe amandoua ....

Travel Frog: si uite asa se schimba parerea unui om!

Un comentariu:

  1. nu se schimba parerea nimanui... ca oricum nu voi sarbatori vre-odata valentine`s day, eventual vre-un valentin sau valentina sa dea un suc, o bere...dar ei o sa zica ca nu exista asa in calendar, cu toate ca sarbatoresc valentine`s day

    RăspundețiȘtergere